dimarts, 31 de gener del 2012

podem ser una mica més originals ?


No és una critica al restaurant ni a ningú en concret, només faltaria, però a Casa Viart de Platja d’Aro no li estan fent cap favor amb tot aquest ressò mediàtic en pocs dies, mitjans escrits especialitzats i els blogs amb més influència del món gastronòmic amb les plumes mes assenyades el tenen en el punt de mira, no sé el Victor què en pensarà de tot això, jo ja fa anys que el conec de quan portava el Coure amb l’Àngel Pascual i crec que li semblarà massa….

A més tots diuen el mateix, que té la nevera petita, que cuina de mercat, producte de l’entorn, en poques paraules que té màgia…. M’agradaria anar-hi, per ell, no pels comentaris, però ja m’ho sabré de memòria, no?

Em dóna la sensació que ens falten novetats en aquest país,  estem com orfes d’aires nous i clar com que abans gairebé sempre les noves eren de grans restaurants, ara hi ha una devallada, potser per què el mercat ho demana, cap a un estil més de “tocar de peus a terra” i quan es produeix sembla que haguem descobert la sopa d’all, jo crec que cada setmana s’obren llogarets on sorprenen al personal que hi va però clar no tenen la sort de caure en mans d’una pluma i si cauen com és el cas d’en Victor que no pateixin que sortiran a tot arreu encara que no ho demani. L’originalitat potser començarà a partir de Casa Viart? És una pregunta que em faig, potser ara es començarà a parlar de llogarets amb cap i peus que comencen amb quatre “durus” i amb ajuts familiars i es volen obrir pas en el món hostaler de forquilla i ganivet i sense cap cadena hotelera al darrera…. Seria fantàstic i ja seria hora de portar-los a primera línea…

A mi em sembla que això és com l’impacte de l’escuma de la cervesa, pujarà molt ràpid però també baixarà molt ràpid i al cap de tres o quatre mesos ja ningú s’enrecordarà, això és injust.

Recordo una companya de professió de les comarques tarragonines que després de sortir a La Vanguardia va rebutjar a altres mitjans per no saturar a la seva clientela, és contraproduent, deia ella, sortir massa als mitjans i en canvi de tant en tant va força bé.

Jo us puc explicar que de tant en tant els mitjans se’n recorden de nosaltres i per suposat n’estem agraïts de poder-hi ser però jo voldria esmentar l’excés en aquests cas envers Casa Viart amb perjuci per ell per saturació, el públic acabarà pensant que té una bona cap de premsa i prou i que allà no s´hi cou res d’important i res més lluny d’això que jo he patit les seves impetuoses ganes de cuinar al Coure, paraula d’Stone !!

Deixem créixer al Victor que clients ara no li fan falta i després a l’hivern que ve, quan la feina li baixi aleshores feu-lo sortir als mitjans, segur que us agraeix.

El telèfon (si no quedaré malament, clar) per si voleu anar-hi a partir de la tardor d’aquest any 972 82 67 46

Un petonàs

Ignasi   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada